Автосервиз Юни АУТО

В Юни АУТО Bosch Service се извършват всички видове ремонти на Вашия автомобил, бус или камион. Автосервизът разполага с 20 работни места снабдени с най-високо оборудване и пригодени за всякакви видове ремонти.

Двигател

  • СМЯНА НА ТАМПОН НА ДВИГАТЕЛ - Двигателят и скоростната кутия на автомобила се закрепват към купето посредством тампони. Целта и предназначението на тампоните на двигателят е да поемат вибрациите и да направят по-тихо и комфортно шофирането. Тампоните са изработени от две метални части свързани помежду си с гума. С времето гумата се къса и е необходимо тампонът да бъде подменен.
  • СМЯНА НА ДАТЧИК - Колкото по-нов и съвременен е един двигател, толкова повече електроника и датчици има в него. Смяната на датчик не е трудна сама по себе си. Най-трудно е да се открие кой точно датчик е дефектирал. В нашите сервизи разполагаме със специализирано оборудване и опитни майстори. При повреден датчик на двигателя симптомите могат да бъдат множество. От прегряване, висок разход, загуба на мощност до дори пълния му отказ за работа.
  • КОМПЮТЪРНА ДИАГНОСТИКА НА ДВИГАТЕЛ - Компютърната диагностика се извършва, чрез специализиран диагностичен уред наричан "кодочетец", който извършва комуникация с главни електронни модули на електронните системи на автомобила. Прочитане и отстраняване на натрупани грешки, записани в паметта на автомобила по системи: като компютъра за управление на двигателя, антиблокиращата система ABS, климатичната система, въздушни възглавници и др. Специализирана автодиагностика и ремонт на FAP филтри.
  • СМЯНА НА ВИСКО СЪЕДИНИТЕЛ - Виско перката се използва за охлаждането на двигателя и се състои от перка и виско съединител. Механичните виско съединители са непосредствено след водния радиатор и се влияят от температурата му, като управлението се осигурява от биметална пластина, която е вградена в него... Научете повече
  • СМЯНА НА ВОДНА ПОМПА - Водната помпа изпомпва и придвижва охладителната течност в охладителната система на автомобила. Повреда в помпата може да причини прегряване на двигателя на автомобила. При автомобилите, на които водната помпа е разположена при ангренажния ремък се извършва и смяната на водна помпа по предписаните срокове от производителя... Научете повече
  • СМЯНА НА ДЕБИТОМЕР - Дебитомерът е важна и неразделна част от всеки нов съвременен двигател с директно впръскване на горивото. Дебитомерът е датчик, който е монтиран във въздуховода на всмукателната система. Ролята му е да мери дебита и температурата на въздуха постъпващи в горивната камера на двигателя... Научете повече
  • ДЕМОНТАЖ И МОНТАЖ НА ДВИГАТЕЛ - Демонтажът и монтажът на двигател е много сложна и трудоемка процедура. За да бъде подменен, двигателят трябва да се отдели от скоростната кутия, от изпускателната генерация, необходимо е да се разкачи и премахне цялата електрическа инсталация, както и всички водни съединения, свързващи двигателя с елементите на охладителната система... Научете повече
  • ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛ - Основният ремонт на двигателя включва: пълното му разглобяване, преглед, замерване със специални инструменти на луфтове и хлабини, подмяната на износени компоненти и обратното сглобяване с прецизна точност. До основен ремонт на двигателя може да се стигне не само поради износването му от дългия пробег... Научете повече
  • СМЯНА НА ЦИЛИНДРОВА ГЛАВА - Смяната на гарнитурата на цилиндровата глава налага демонтажа и монтажа на самата цилиндрова глава. Във всеки един двигател с вътрешно горене, цилиндровата глава седи над цилиндрите в горната част на цилиндровия блок. След затваряне на горната част на цилиндъра се образува горивната камера.... Научете повече
  • СМЯНА НА РЕМЪК - Ремъците се сменят на интервал предписан от производителя за съответния автомобил. При ремонт на други компоненти около ремъчната верига и при признак за износване на ремъка смяната е препоръчителна. Симптоми могат да бъдат шум и скърцане от ремъка, видимо напукване на материала или разхлабване и приплъзване на ремъка... Научете повече
  • ДИАГНОСТИКА НА ДВИГАТЕЛ - Компютърната диагностика се извършва, чрез специализиран диагностичен уред наричан "кодочетец", който извършва комуникация с главни електронни модули на електронните системи на автомобила. Прочитане и отстраняване на натрупани грешки, записани в паметта на автомобила по системи: като компютъра за управление на двигателя, антиблокиращата система ABS, климатичната система, въздушни възглавници и др. Специализирана автодиагностика и ремонт на FAP филтри.
  • СМЯНА НА ШАЙБА НА КОЛЯНОВ ВАЛ - Шайбата на коляновия вал служи за предаване на движението от коляновия вал посредством ремък към хидравличната помпа, алтернатора и климатика. Част от шайбите на коляновия вал са демпферни. Изработени са от две метални части и по средата са свързани чрез гума, която обира вибрации и спомага за по равномерната работа на двигателя. С времето, гумената част, съединяваща двете части на шайбата се къса. Това води до вибрации, неприятни шумове и приплъзване.
  • СМЯНА НА ТУРБОКОМПРЕСОР - Смяната на турбокомпресор изисква демонтаж и монтаж на много други компоненти. Можете да се запознаете с целия процес по смяната на турбо в специално създадената статия... Научете повече
  • СМЯНА НА МАСЛЕНА ПОМПА - За да достигне маслото от картера до всички части на двигателя е необходимо нещо да го задвижи. За това се грижи маслената помпа. ... Научете повече
  • СМЯНА НА КАРТЕР - Смяната на счупен (спукан) картер, ще Ви се изплати във времето намалявайки постоянното доливане на масло. Заедно с това Вие ще запазите двигателя си в добро състояние ... Научете повече
  • СМЯНА НА ИНЖЕКТОРНА ДЮЗА - Инжекторната дюза служи за впръскването на горивото в цилиндъра. Те биват електрически и механични. С времето дюзите се запушват или се повреждат. Единственият вариант е да бъдат демонтирани и подменени с нови. Смяната на дюза, често трудна операция и си изисква специализиран инструмент.
  • СМЯНА НА ГОРИВНА ПОМПА

Електрическа система

  • ДИАГНОСТИКА НА ЕЛЕКТРИЧЕСКА СИСТЕМА (Преглед електрическа система / консултация) - Електрическата система е неизменна част от всеки един автомобил. По новите автомобили са снабдени с все повече електрически механизми и датчици имат множество кабели. При тези автомобили не функционирането на някой механизъм може да се дължи от прекъсната верига или повреден датчик.
  • МОНТАЖ И ДЕМОНТАЖ НА АЛТЕРНАТОР - За да има ток винаги във вашия акумулатор, то той задължително е оборудван с алтернатор. Алтернаторът представлява електрически генератор. Алтернторът се задвижва от коляновия вал на двигателя, посредством ремък... Научете повече
  • СМЯНА НА ЕЛЕКТРИЧЕСКА КРУШКА - Често се случва да изгори крушка по осветителната система за сигнализация на автомобила или на някой от фаровете. Това създава много неудобства при шофирането, както за вас, така и за околните. При някои от автомобилите, подмяната на крушка изисква демонтаж на целия стоп. Това налага използването на специален инструмент.
  • СМЯНА НА АКУМУЛАТОР - Монтаж на акумулатори. Средният живот на акумулаторната батерия е няколко години. Видът и ампеража на акумулаторът се определят по спецификации на производителя и първоначалното вграждане на акумулатора. При смяна на акумулатора се извършва последваща проверка и замерване на електрическата инсталация на автомобила, за да се избегнат последващи проблеми с новия акумулатор.
  • РЕМОНТ НА АЛТЕРНАТОР

Обща поддръжка

  • СМЯНА НА МАСЛО НА ДВИГАТЕЛ С МАСЛЕН ФИЛТЪР - Смяната на двигателното масло с маслен филтър се извършва на определен интервал, по предписание от производителя на съответния автомобил и вискозитета на маслото. При смяна на моторно масло се сменя и маслен филтър и е препоръчителна и подмяната на уплътнението на пробката на картера.
  • СМЯНА НА МАСЛЕН ФИЛТЪР - Масленият филтър е предназначен да улови всички примеси в маслото на системата и да предаде и гарантира чистота на флуида, което в процеса на циркулация е поело различни утайки и механични примеси. Със смяната на двигателното масло, е задължително да се смени и масленият филтър на автомобила. Това ще Ви гарантира безпроблемната работа на двигателя и ще удължи живота му.
  • СМЯНА НА ВЪЗДУШЕН ФИЛТЪР - При автомобилите с газова уредба, също е добре да се сменя по - често. Функцията на въздушния филтър е да улавя праховите частици от въздуха в околното пространство, така че да не проникнат в системата за прием и да повреди двигателя... Научете повече
  • СМЯНА НА ГОРИВЕН ФИЛТЪР - Препоръчва се употребата и поставянето на качествен горивен филтър на водеща марка производител, както и употребата на качествени горива, масла и автомобилни добавки. Нередовната смяна на горивен филтър може да доведе до индикация на датчик на двигателя и потенциални проблеми с горивната помпа и дюзите, които могат да бъдат скъпи за отстраняване. Не подценявайте смяната на горивния филтър на необходимия интервал от време.
  • СМЯНА НА АНТИФРИЗ
  • НУЛИРАНЕ НА БОРД КОМПЮТЪР (Нулиране борд компютър при смяна масло) - При смяна на двигателното масло на по-новите модели автомобили е необходимо последващо нулиране на борд компютъра. Сервизният интервал служи за автоматична индикация на таблото за смяната на двигателното на масло.
  • СМЯНА НА МАСЛО НА ДИФЕРЕНЦИАЛ - Смяната на диференциалното масло се извършва, според интервали предписани от производителя на автомобила. Това е една от най-пренебрегваните услуги при правилната поддръжка лекотоварните, SUV, и леките автомобили с диференциал... Научете повече
  • СМЯНА НА МАСЛО В РЪЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ
  • СМЯНА НА МАСЛО НА СКОРОСТНА КУТИЯ

Трансмисия

  • МОНТАЖ И ДЕМОНТАЖ НА РЪЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ - Процесът на смяна на ръчна скоростна кутия е ремонт с висока степен на трудност и може да отнеме цял работен ден. За демонтажа и монтажа на скоростната кутия: Свалят се електрическите връзки, болтовете на задвижващия вал (кардан/полуоски) и изходящия вал; Събира маслото, което ще изтече; Разкачва се жилото на километража, както и свръзките към скоростния лост и всякакви други части ... Научете повече
  • МОНТАЖ И ДЕМОНТАЖ НА АВТОМАТИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ - Демонтажът и монтажът на автоматична скоростна кутия е сложна процедура, тъй като тя е оборудвана с много повече електроника, датчици и окабеляване. Демонтаж и монтаж се налага в случаите, когато е необходимо кутията да се подмени с друга.
  • СМЯНА НА ЖИЛО НА СЪЕДИНИТЕЛ
  • РЕМОНТ НА СКОРОСТНА КУТИЯ
  • ПОДМЯНА НА ДЕМПФЕРЕН МАХОВИК - Демпферният маховик е изработен от две части, свързани помежду си със здрави пружини, които обират вибрациите на двигателя. С експлоатацията на автомобила, пружините се сплескват и чупят. Това поражда шумове и луфтове в самия маховик, които се отразяват на плавното потегляне на автомобила. По спецификация на производителя, смяната на демпферен маховик се извършва, при смяната на съединителя.
  • ДИАГНОСТИКА НА ТРАНСМИСИЯ
  • СМЯНА НА КАРЕ НА ПОЛУОСКА
  • СМЯНА НА МАНШОН НА ПОЛУОСКА - Всяка от полуоските на автомобила има в краищата си карета. Карето е вид гъвкава връзка и структурата му наподобява лагер. В карето има съчми, които се движат плътно между две идеално гладки повърхности. Маншонът служи за предпазване навлизането на прах, кал или вода в карето, при движението на автомобила. Най-честата причина за повреда на каре на полуос е, когато маншонът е бил скъсан и дълго време в него е влизало вода и мръсотия.
  • СМЯНА НА СЪЕДИНИТЕЛ
  • СМЯНА НА ДИФЕРЕНЦИАЛ - Диференциалът служи за разпределението и предаването на мощността от скоростната кутия към колелата на автомобила. Всеки един автомобил има диференциал. При автомобилите със задно предаване, диференциалът се намира при задният мост и е свързан чрез кардан със скоростната кутия. При автомобилите с предно предаване, диференциалът е вграден в скоростната кутия, което го прави едно цяло с нея.

Ремонти по купе

  • СМЯНА НА ЗАДНА БРОНЯ - В ЮНИ АУТО се занимаваме с подмяна на части по купето. При нас може да подмените счупен стоп, фар или броня.
  • СМЯНА НА СТЪКЛОПОВДИГАЧ - Стъклоповдигачът е механизъм, вграден във вратите, който служи за вдигането и спускането на страничните стъкла на автомобила. С времето, тези механизми се повреждат и започват да работят или трудно, или отказват напълно.
  • СМЯНА НА ПРЕДЕН КАЛНИК - В ЮНИ АУТО се занимаваме с подмяна на части по купето. При нас може да подмените огънати, изгнили или повредени детайли от купето.
  • СМЯНА НА ПРЕДНА БРОНЯ - В ЮНИ АУТО се занимаваме с подмяна на части по купето. При нас може да подмените счупен стоп, фар или броня.
  • СМЯНА НА СТОП - В ЮНИ АУТО се занимаваме с подмяна на части по купето. При нас може да подмените счупен стоп, фар или броня.
  • СМЯНА НА ФАР - В ЮНИ АУТО се занимаваме с подмяна на части по купето. При нас може да подмените счупен стоп, фар или броня.

Ходова част

  • ДИАГНОСТИКА НА ХОДОВА ЧАСТ (Преглед ходова част / консултация) - Прегледът на ходовата част включва: проверка за техническа неизправност и луфтове на носачи, шарнири, тампони и втулки по окачването, тампони на преден / заден мост, луфтове и хлопане на опорите, биалетите и стабилизиращата щанга. Проверява се за шумове от скоростната кутия, диференциала или лагерите на главините.
  • СМЯНА НА БИАЛЕТКА (Смяна биалета предна / задна)
  • СМЯНА НА ВТУЛКА (Смяна тампон / втулка) - За смяната на гумено -метални втулки или тампони, е необходимо предварителното им нагряване до определена температура и избиването им на преса. Редовната проверка и прегледа на ходовата част и окачването на автомобила е препоръчителна за доброто управление и сигурността на пътя.
  • СМЯНА НА ШАРНИРЕН БОЛТ
  • СМЯНА НА ЗАДЕН МОСТ
  • ТАМПОНИ НА ЗАДЕН МОСТ - Смяната на тампони на заден мост е ремонт, който в зависимост от марката и модела на автомобила, може да отнеме между половин и един работен ден. Демонтират се колелата, амортисьорите и прилежащите им части, сваля се или се отпуска целият заден мост. Тампоните се избиват на преса, новите тампони се набиват по обратен ред и се сглобява задният мост.
  • ТАМПОН НА СТАБИЛИЗИРАЩА ЩАНГА - Тампонът на стабилизиращата щанга е част от ходовата част на автомобила. В по голямата част от случаите, той е изработен от гума. Тампонът на стабилизиращата щанга служи за закрепването и към купето. Благодарение на материала, от който са изработени, те поглъщат вибрациите. С времето, тампоните на стабилизиращата щангата, се износват. Симптоми за това могат ба бъдат шум, пукане или скърцане при шофиране по неравности.

Запалителна система

  • СМЯНА НА КАБЕЛИ ЗА СВЕЩИ
  • МОНТАЖ И ДЕМОНТАЖ НА СТАРТЕР - Стартерите обикновено са монтирани с по 3 болта за кожуха на маховика на труднодостъпно място и за да се достигне до тях често трябва да се демонтират и доста други части... Научете повече
  • РЕМОНТ НА СТАРТЕР

Кормилно управление

  • СМЯНА НА МАСЛО (Смяна масло хидравлична уредба) - Хидравличното масло се сменя на значително по- дълъг интервал от двигателното масло. С годините, маслото променя свойствата и вискозитета си. Това влошава работата на серво- управлението. Всеки автомобил работи с различно, специфично за него масло.
  • СМЯНА НА АМОРТИСЬОРИ
  • РЕЦИКЛИРАНЕ НА КОРМИЛНА РЕЙКА - Рециклирането на хидравличните кормилни рейки е наложителна процедура, имайки предвид цената на кормилната рейка като нова авточаст. В ЮНИ АУТО се извършва специализиран ремонт на хидравлични рейки с гаранция, която включва смяна на уплътнителните втулки, семеринги, лагери и тестване на хидравличната система при високо налягане. При необходимост, се извършва шлайфане на някои износени елементи от кормилната рейка.
  • РЕГЛАЖ НА ПРЕДЕН И ЗАДЕН МОСТ
  • СМЯНА НА КАРЕ НА КОРМИЛЕН ПРЪТ - За да бъде свързан воланът с кормилната рейка, се налага връзката да бъде осъществена посредством "чупещо" се каре. С времето, елементите на кормилното каре се износват. Това води до луфт във волана, неприятни шумове и в чести случаи до трудно въртене на волана при завиване. Повредата в такъв детайл е опасна и може да доведе до пътни инциденти.
  • СМЯНА НА ПРЕДНА ПРУЖИНА
  • СМЯНА НА ГЛАВИНА
  • СМЯНА НА ПРАХОЗАЩИТЕН МАНШОН
  • СМЯНА НА ТАМПОН НА АМОРТИСЬОР
  • СМЯНА НА КОРМИЛЕН НАКРАЙНИК - Кормилния накрайник е основен компонент от кормилната уредба на автомобила. На кормилната рейка има вътрешен и външен кормилен накрайник. След смяна на кормилен накрайник е необходимо да бъде извършен реглаж на преден мост, тъй като се променя сходимостта... Научете повече
  • СМЯНА НА КОРМИЛНА ЩАНГА
  • МОНТАЖ И ДЕМОНТАЖ НА РЕЙКА
  • ДИАГНОСТИКА НА КОРМИЛНО УПРАВЛЕНИЕ

Спирачна система

  • СМЯНА НА СПИРАЧЕН БАРАБАН
  • СМЯНА НА СПИРАЧЕН ЦИЛИНДЪР
  • СМЯНА НА СПИРАЧЕН ДИСК
  • ЗАДНИ БАРАБАННИ НАКЛАДКИ
  • СМЯНА НА ЦИЛИНДЪР
  • ЖИЛО НА РЪЧНА СПИРАЧКА
  • СМЯНА НА СПИРАЧНА ПОМПА
  • ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ (Обезвъздушаване спирачна система) - Количествата въздух заседнали в спирачните тръби и маркучи, могат да се превърнат в капан и при натискане на спирачка, тя да не работи. Има различни методи за обезвъздушаване, конкретна последователност на обезвъздушаването съгласно ръководството на съответната марка и модел автомобил. Цялата спирачна система е затворен кръг. При намаляване нивото на спирачната течност в казанчето на спирачната помпа, направете неотложен преглед на спирачната система.
  • СМЯНА НА МАРКУЧ (Смяна маркуч спирачен) - Необходимо е периодично оглеждане на състоянието на обвивката на спирачните маркучи, за да бъдат сменени навреме. При ремонт по спирачната система на автомобила и при смяна на спирачната течност, е необходимо обезвъздушаване на спирачната система. Препоръчителна е едновременна смяна на предни или задни спирачни маркучи, за да се следи за стареене на материала.
  • РАЗДВИЖВАНЕ НА СПИРАЧЕН АПАРАТ
  • СМЯНА НА ДАТЧИК
  • СМЯНА НА РЕГУЛАТОР - Почти всички автомобили са снабдени с регулатор на спирачно усилие, което служи за разпределяне на спирачното усилие между предните и задните колела на автомобила. Често се случва регулаторът да корозира и да спре да функционира, което от своя страна влошава спирането на автомобила.
  • СМЯНА НА СПИРАЧНА ТРЪБИЧКА - Спирачната тръба свързва спирачната помпа със спирачните апарати. При по-голяма част от автомобилите, спирачните тръби минават под купето. Това непосредствено ги излага на постоянното въздействие на вода, кал и пепел, което често води до корозията им.
  • СПИРАЧНА ТРЪБИЧКА - Изработват се спирачни тръбички с диаметър от ф 4.75 до ф 6.35 за повечето марки и модели автомобили. Спирачните тръбички са медни и се огъват по модела на оригиналната спирачна тръбичка. Спирачната тръбичка е на метър и накрайниците са различни видове.
  • СПИРАЧЕН АПАРАТ (Смяна спирачен апарат) - Смяна на спирачен апарат се налага сравнително рядко. Основно, не направената профилактика на гумените уплътнения и водачите, води до необратими увреждания на спирачния апарат, което налага подмяната му. Смяната изисква и обезвъздушаване на спирачната система.

Изпускателна система

  • ДЕМОНТАЖ НА КОЛЕКТОР - Смяна или ремонтът на колектор на изпускателната система се налага в случаите, в които той е спукан.Често за подмяната на гарнитура, намираща се между цилиндровата глава и изпускателният колектор, се налага демонтажа му. Този монтаж и демонтаж не е лесен, тъй като изпускателният колектор се намира на неудобно и трудно достъпно място.
  • ПОДМЯНА НА КАТАЛИЗАТОР
  • ИЗБИВАНЕ НА КАТАЛИЗАТОР
  • ПОЧИСТВАНЕ НА КАТАЛИЗАТОР - Изправността на катализатора е много важна част за правилната работа на двигателя. С времето и некачественото гориво, катализаторът се запушва, както всеки един филтър. Автомобилите със запушен катализатор най-често нямат мощност, работят неравномерно на празен ход и разходът им на гориво е значително увеличен. Вариантите за отстраняване на проблема са два: премахване на катализатора и заместването му с резонатор или подмяната му с нов, което е доста скъпо при някои модели автомобили.
  • ПОЧИСТВАНЕ НА ДПФ ФИЛТЪР

Охладителна система

  • СМЯНА НА ВЕНТИЛАТОР (Смяна вентилатор на радиатор) - Вентилаторът служи за принудително охлаждане на водния радиатор. Представлява перка, задвижвана от електромотор, закрепен на дифузьор. Перката се монтира на водния радиатор.Тя се задейства при достигане на определена температура на двигателя. Засмуква топлият въздух от радиатора и го изтласква назад. При повреда на вентилатора, най-честите симптоми са прегряване на автомобила при работа на място.
  • РАДИАТОР НА КЛИМАТИК (Смяна на радиатор климатик) - Климатичният радиатор стои непосредствено пред водния радиатор и служи за охлаждането на фреона в климатичната инсталация. В днешно време питите на повечето автомобилни радиатори са изработени от алуминий. Това ги прави много леки, но и лесни за увреждане. Тава често води до течове и отказ на работа на климатика на автомобила.
  • СМЯНА НА КОМПРЕСОР НА КЛИМАТИК
  • СМЯНА НА ВОДЕН РАДИАТОР - Водният радиатор е основен компонент от охладителната система на автомобила и служи за охлаждане на температурата на двигателите с вътрешно горене.Корпусът на радиатора е пластмасов и при стареенето на материалите е възможно неговото спукване. При някои модели автомобили, казанчето с охладителната течност е на самия радиатор. При смяна на воден радиатор се проверява, тества и обезвъздушава охладителната система на автомобила.
  • СМЯНА НА ТЕРМОСТАТ
  • СМЯНА НА ВОДНО СЪЕДИНЕНИЕ
  • СМЯНА НА РАДИАТОР (Смяна радиатор парно) - Радиаторът на парното, на повечето марки и модели автомобили, е разположено на неудобно за демонтаж място, зад арматурното табло на автомобила. Смяната на радиатор на парно в някои случаи изисква цялостен демонтаж на таблото и разскачване на множество кабели и щипки по инсталацията на автомобила. Симптомите могат да бъдат теч в краката под таблото от охладителна течност и липса на парно в автомобила.
  • ЧИСТА ОХЛАДИТЕЛНА СИСТЕМА (Промиване охладителна система) - Поддържането на охладителната система чиста и в изправност е много важна за двигателя. Често се случва при по-старите автомобили охладителната система да е силно замърсена. Утайките в охладителната и отоплителната система образуват бариери при обмена на топлина, блокират вентилите на термостата и регулиращите механизми. Прекалено високите температури на двигателят го принуждават да работи неикономично, с високо износване и при голям риск от възникване на повреди.
  • ТЕСТ НА КЛИМАТИЧНА СИСТЕМА (Пълнене и профилактика климатична система)
  • СМЯНА НА ИЗСУШИТЕЛ НА КЛИМАТИК - Изсушителят представлява вид филтър. Целта е да филтрира фреона (газа циркулиращ в климатичната инсталация). Филтърът за изсушаване улавя влагата, която иначе възпрепятства правилното функциониране на системата.
  • ЗАРЕЖДАНЕ НА КЛИМАТИК
  • ПОЧИСТВАНЕ НА ВЪЗДУХОВОДИТЕ КЪМ КУПЕТО - Във въздушните канали с течение на времето се образуват мръсотии. Тези тръби се оказват благоприятна почва за образуването на микроорганизми като бактерии и плесен. От тези организми се образуват метаболити и спори, които с помощта на въздушният поток се пренасят вътре в купето и влияят на пътниците с лошата си миризма и на здравето им.
  • СМЯНА НА ПОЛЕНОВ ФИЛТЪР, ФИЛТЪР ДЕХИДРАТОР
  • СМЯНА/РЕЦИКЛИРАНЕ НА ТРЪБИ/МАРКУЧИ